Klachtenregeling

Bij een klacht over een behandeling wordt eerst getracht dit met u te bespreken.
Ook is het mogelijk een onafhankelijke klachtenfunctionaris in te schakelen. Deze kan ondersteuning bieden bij formulering van de klacht of bij onvrede en helpt bij het zoeken naar oplossingen. De therapeut heeft het recht om hiervan op de hoogte gesteld te worden. De praktijk is hiervoor aangesloten bij Quasir. Als de inzet van de klachtenfunctionaris of de wijze waarop uw onvrede of klacht is afgehandeld voor u onbevredigend is, dan kunt u zich wenden tot de geschillencommissie Zorggeschil.

Voor meer informatie kijk je op de website van mijn beroepsvereniging VBAG:
https://vbag.nl/consument/klachten-en-geschillen/

Laten we kennismaken. Ja, dat wil ik graag!

Lid van / Links





 

Praktijk

Waanderweg 50, 7812 HZ, Emmen

  info@an-dersopweg.nl
  06-51111258
  KvK  85311421
  BTW nr.  NL004084987B33

Openingstijden
Maandag t/m zaterdag
van 08.00 - 18.00 uur (in overleg)
2024 Anneke de Groot Brink - Emmen